🍕 God påske med Pizzastål!🐣

🚚📦 Rask levering kun 97,-

Betingelser

Priser og Betaling

Alle priser er oppgitt i NOK og er inklusiv MVA. Vi tilbyr betaling med Visa, Mastercard og American Express. Vi tilbyr også handel på faktura. For at din ordre skal bli effektuert skal faktura og eller vipps betaling. Ved manglende innbetaling vil vi kunne kansellere din ordre. Ved kansellering av ordre med rabatt vil ikke rabatten gis på neste ordre dersom rabattperioden er over.

Generelle Leveringsbetingelser

Etter at bestillingen din er mottatt vil det ta i snitt 24 timer å behandle din bestilling og 2-4 dager å levere ditt produkt. Alle varer leveres med Bring og leveres til nærmeste Bring/Posten Hentested til din leveringsadresse.
Bestillinger før kl 12:00 kan blir sendt samme dag, utenom helg, helligdager og høytider.

Forhåndsbestillinger

Ved kjøp på forhåndsbestilling gis kunden er spesielt god pris mot at produktet blir levert på en senere dato. Dette er for å kunne bedre møte kundeetterspørsel og gi Gruue en mulighet til å produsere riktig antall varer iht etterspørsel.

Leveringsbetingelser for forhåndsbestillinger

Dersom en vare er merket som FORHÅNDSBESTILLING vil varen levers i.ht avtalt dato som beskrevet i produktinformasjonen. Vi reserverer oss retten til å levere varen raskere enn oppgitt dato. Vi reserverer oss retten til å levere inntil 1-2 uker tidligere og evt senere 1-2 uker senere enn oppgitt dato.

Kvalitet

Alle produkter laget slik at de holder høy kvalitet. Det vil likevel være forskjell fra de forskjellige produktene pga materialvalg. Det vil også kunne være forskjell på fargen du mottar enn den som er vist på bilde i nettbutikken, dette er grunnet forskjell på farger på bilder og faktisk farger. (grunnet forskjellig fargertemperatur på PC/Mobil skjermer)

Alle produkter leveres fri for feil eller mangler, skulle det være en feil eller mangel ved produktet reserverer vi retten til å fikse problemet eller erstatte produktet innen 14 dager. Alle produkter som lages av metall vil kunne ruste og om det ikke er oppgitt annet i produkinformasjonen vil produkter som bli utsatt for vær og vind ruste over tid. Det er opp til kunden å påse at produktet beskyttes mot være å vind som å bruke regntrekk eller sette produkter under tak der produktet er beskyttet mot fuktighet, snø og regn.

Retur

Alle varer har 14 dagers fri retur iht. kjøpsloven. Kunden står selv ansvarlig for retur av produktet og omkostninger det måtte medføre. Dette forutsetter at kunden ikke har åpnet og brukt varen og den kan selges som ny av selskapet. Dersom kunden forringer produktet ved bruk vil kunden miste retten til å returnere produktet mot full refusjon.

Ved retur som en del av en garantisak dekkes dette av selskapet.

Refusjon av betalinger

Ved refusjon eller tilbakebetaling av transaksjoner dersom du som kunde har bestil feil vare og ønsker å angre på handelen vil det ta inntil 5 til 7 arbeidsdager før pengene er tilbake på din konto. Dette avhenger av hva slags kredittkort du har betalt med og eller banken du bruker. Ved refusjon ordre som er betalt med kredittkort må du sende oss ditt kontonummer for å få refundert pengene.

Ved refusjon av betalinger foretatt med kredittkort tilkommer et gebyr på 5,9% for refunderingen tilbake til samme kredittkort. Ved refusjon tilbake direkte til konto, eller ved faktura eller Vipps tilkommer det et gebyr på 3.45% for kjøp og refusjon (ref. forbrukerkjøpsloven kap. 8 § 41).

Uavhentet pakke(r)

Ved uavhentede pakke(r) som igjen sendes i retur vil kunden ikke få refundert porto x 2. Dvs, kunden vil bli trukket i.ht postens satser for returforsendelsen til Gruue. Kunden må betale for ny porto dersom kunden ønsker produktet tilsendt på nytt. Dersom kunden ønsker å refundere/heve kjøpet vil det bli trukket fra porto.

Garanti

Alle produkter fra Gruue leveres med 3 års garanti mot fabrikasjonsfeil som medfører endret eller manglende funksjon om ikke annet er oppgitt under produktspesifiksjonen på produktsiden
Omkostninger av retur ved garanti dekkes av Gruue. Det gis ikke garanti mot feil bruk og det gis ikke garanti mot rust eller korrorosjonsskader dersom ovnen ikke har vært lagret inne når den lagres over lengre perioder. (+3mnder) og eller med Gruue regntrekk. (1-3mnder)
Produkter som anses å være forbruksartikler og eller deler som er en del av et produkt som blir utsatt for mye bruk regnes som forbruksartikler.

Eksempel på forbruksartikler er eksempelvis osterivere, brenselsboks, håndtak, termometer, pizzasteiner. Disse delene og eller hele produktet gjelder kun 1 års garanti om ikke annet er beskrevet i produktteksten. Produktene erstattes ikke etter bruk, men kunder kan kjøpe reservedeler til kostpris.

Generelle betingelser

1. AVTALENS PARTER OG GJENSTAND
1.1 Disse alminnelige kjøpsbetingelser gjelder for kjøp av fysiske produkter («Produkt») som er knyttet til en tjeneste fra Braves Global AS er Leverandøren.
1.2 Avtaleforholdet mellom partene består av disse kjøpsbetingelsene og Kundens bestilling, bekreftet gjennom en ordrebekreftelse og aktivt aksept av betingelsene ved ordreinngående på Leverandørens betalingsside.
1.3 Avtalens parter er kunden som kjøper Produktet («Kunden») og leverandøren som nærmere angitt i bestillingsskjema («Leverandøren»). Det er en forutsetning for Avtalen at Kunden er en fysisk person som ikke hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet. Kunden må være myndig person over 18 år.

2. BESTILLING
2.1 Når Leverandøren mottar Kundens bestilling, vil bestillingen bekreftes ved at det sendes en ordrebekreftelse til Kunden på e-postadressen Kunden har oppgitt. Kunden oppfordres til å kontrollere at ordrebekreftelsen stemmer overens med bestillingen, og umiddelbart melde fra til Leverandøren dersom det foreligger avvik.
2.2 Leverandøren forbeholder seg retten til å kansellere Kundens bestilling eller del av denne dersom Produktet er utsolgt, tomt på lager eller om det er feil i produktteksten. Ved utsolgtsituasjoner vil Kunden kunne få melding om dette, eventuelt sammen med informasjon om hva Leverandøren kan tilby i stedet. Kunden vil få muligheten til å akseptere Leverandørens nye tilbud med de endringer Leverandøren angir i forhold til Kundens opprinnelige bestilling, eller kansellere bestillingen.

3. LEVERINGSTID
3.1 Leverandøren arbeider for at de bestilte Produkter skal leveres så hurtig som mulig til Kunden. Normalt vil bestilte Produkter leveres innen 3-7 arbeidsdager etter utført bestilling, såfremt Leverandøren har disse på lager. Det tas forbehold om endringer som skyldes forhold utenfor Leverandørens kontroll.

FRAKT
4.1 Fraktpris er angitt i bestillingsskjemaet/ordrebekreftelsen.
4.2 Dersom Kunden har bestilt flere Produkter, vil disse kun sendes samlet og det vil ordre vil ikke kunne del-leveres.
4.3 Produktene leveres vanligvis via Bring / Posten.
4.4 Dersom Kunden får levert Produktene via ordningen Post i Butikk, plikter Kunden å sørge for at Produktet hentes innen hentefristen oppgitt av postoperatøren.

5. KJØPESUM OG BETALING
5.1 Priser oppgis ink.mva. Det er prisene på det tidspunktet Kunden bestiller som gjelder for kjøpet.
5.2 Kunden skal betale den kjøpesummen som fremkommer av ordrebekreftelsen («Kjøpesummen»).
5.3 Dersom Kunden ikke rettidig betaler Kjøpesummen eller andre beløp som vedkommende plikter å betale til Leverandøren i henhold til Avtalen, vil ordren automatisk kanselleres.

9. ANGRERETT
9.1 Lov om opplysningsplikt og angrerett ved fjernsalg og salg utenom faste forretningslokaler (LOV-2014-06-20-27) (angrerettloven) gir Kunden som forbruker rett til å angre kjøp som er foretatt utenom faste forretningslokaler – typisk via nettbutikk, dørsalg eller telefonsalg.
9.2 Angreretten forutsetter at Kunden innen 14 dager etter mottak av Produktet gir Leverandøren beskjed om at Kunden vil angre kjøpet, for eksempel ved å benytte utfylt angrerettskjema. Angrerettskjema sendes Kunden på e-post sammen med ordrebekreftelsen.
9.3 For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende, må Produktet være returnert til Leverandøren innen 14 dager etter at Kunden har gitt melding om at han/hun ønsker å angre kjøpet. Kunden må selv bære kostnader for retur. Ved benyttelse av angrerett, skal Produktene sendes til følgende adresse:

Braves Global AS
Kirkegaten 1b
4878 Grimstad,
Norge

9.4 Såfremt Produktet returneres med original emballasje hvor Produktet fremstår som nytt, vil hele Kjøpesummen tilbakebetales (i den grad Kunden allerede har betalt). Merk at Kunden vil få fratrekk for eventuell verdireduksjon Produktet har hatt som skyldes at Produktet er prøvd ut/testet utover det som er forsvarlig og nødvendig.

10. REKLAMASJON
10.1 Kundens rettigheter ved feil eller mangler følger av Lov om forbrukerkjøp (LOV-2002-06-21-34) (forbrukerkjøpsloven). Etter omstendighetene kan Kunden kreve retting av feilen, omlevering, prisavslag, erstatning eller at kjøpet heves.
10.2 Dersom Kunden opplever feil eller mangler ved et Produkt og ønsker å klage, må Kunden reklamere til Leverandøren innen rimelig tid etter at forholdet ble oppdaget, samt innenfor de absolutte fristene som følger av forbrukerkjøpsloven. Fristen for å reklamere er aldri kortere enn 2 måneder fra forbrukeren oppdaget mangelen.
10.3 Kunden skal ved reklamasjoner oppgi kjøpstidspunkt, serienummer på det mangelfulle Produktet, samt gi en beskrivelse av mangelen. Dersom Kunden har krav på å motta nytt Produkt, skal Leverandørens instrukser vedrørende retur av det mangelfulle Produktet følges.

11. PERSONOPPLYSNINGER
11.1 Informasjon om hvordan Leverandøren behandler personopplysninger finnes i personvernerklæringen på Leverandørens nettside.

12. TVISTER OG LOVVALG
12.1 Tvister vedrørende Avtalen skal søkes løst ved forhandlinger. Dersom partene ikke kommer til enighet, kan saken bringes inn for de alminnelige domstoler. Kunden kan også bringe saken inn for Forbrukerrådet.

Lynrask levering 1-3 dager

Frakt fra 99,- Gratis frakt på ordre over 1500,- (under 32kg) +70,- for hjemlevering.

14 dagers angrerett

Returner varen i uåpnet forpakning innen 14 dager, ikke no problem!

3 års garanti

Landsdekkende 3 års garanti mot produksjonsfeil. *vilkår gjelder

Sikker betaling

Vipps / Kredittkort / Faktura (for bedrift)